27 Mart 2013 Çarşamba

Yeni bişeyler lazım..

Buara hayatımı çok monoton hissetmeye başladım..
Şuan istediğim tek şey farklı bir hayat.. Daha dinamik,daha eğlenceli,daha farklı yani..
Yeni bir iş istiyorum bir kere.. İş konusunda zaten malum bir firmada çok uzun zaman duramıyorum :) Nedense bi süre geçtikten sonra bana çok yetersiz geliyor yaptığım iş.. Kendime birşey katamıyorum gibi geliyor.. Halbuki çok gencim ve kendimi yetiştirmem gerek ama iş imkanı lazım tabi..
Sonra dinamiklik istiyorum hayatımda.. Karşımda hep olgun insanlar var.. Kendimi olgunlaşmaya başlamış hissediyorum ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor.. Her ne kadar dışarıdan ciddi gözüksemde içimde çocuk gibi bir insan var aslında.. Ama son zamanlarda hayat derdine düşmüşken o çocuk bayadır uyuyor gibime geliyor..
Eğlence desen hiç yok. Ama nasıl bir eğlence tabi.. Çok şükür ailem ve nişanlım ile gayet eğleniyorum ama üni hayatındaki gibi canlı müzikler,arkadaş çevresi,oyunlar vs.. hiç yok.. Yemin ediyorum şu an en çok özlediğim batak oynamak :) ama yok işte..
Anladımki ben bu monotonluktan çok sıkılmışım..
Ve farkettimki zaman hızla ilerliyor..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder