29 Mart 2013 Cuma

veeee nisan gelir :)

Çok seviyorum ben nisanı.. Yazı getiriyor ya ondan olabilir.. Kasvetli havalardan kurtuluyoruz sanırım..

İlk blog yazmaya başladığımda da aylardan nisandı.. Demekk ki bahar bana ilham veriyor :)

Dün kıyaftelerimi odamı düzelttim.. Birkaç krem yardımıyla ufak bakımlar yaptım kendime.. Duş aldım.. Saçımı düzleştirdim uzun bir aradan sonra.. :) Ertesi sabah işe ne giyeceğimi ayarladım akşamdan.. Sadece kendimle ilgilendim.. Bi kıpırtı vardı içimde.. Demek bahar geldiğindenmiş bu heyecan,tabi yarın haftasonuna girmeninde katkısı var malum :)

Bu haftasonu anneme temizlik için söz verdim.. Tabi ki sabah erkenden,öğleden sonra gezebilmek için :)Yarın sabah beni çamaşır suyu ve bez bekler.. :)))

                       




2 yorum:

  1. nisan ayı en huzur bulduğum aylardan ne çok sıcak ne de çok soğuk tam ortası mevsimlerin. elime kahvemi alıp ılık yağmur sesini dinlesem toprak kokusunu içime çeksem doyamadığım bir ay:)keyifli yazılar görüşmek üzere...

    YanıtlaSil