12 Mart 2013 Salı

Baba ile dans..

Düğün hazırlıkları devam ederken.. Çok fazla vakit ayıramayacağımı düşündüğüm,fakat benim için çok önemli olan düğün müziklerini seçme görevini,bunu en iyi yapabilecek kişi olduğunu düşündüğüm için Cicim'e verdim :)
Kendisi derin araştırmalarda,panik olmuş bir halde.. :)
Bana bisürü liste hazırlamış ama daha net karar veremediği için bana sunmadı.
Sadece tek bir şarkıya karar vermiş BABA İLE DANS müziği..
Şarkıyı ilk dinlediğimde çok sevdim,evet kesinlikle bu dedim.. Geçtiğimiz hafta sözlerini de okuyup bir taraftan dinlerken ağlarken buldum kendimi.. Bir baba kızına yazmış bu şarkıyı,nasıl ağlanmaz.. Her ne kadar babalar erkek çocuk ister deseler de,çok iyi biliyorum ki bir kız çocuğu baba için dünyadaki en değerli varlık. Onun minik prensesi :) Düğün günümde,gelinlikle,hayatımdaki ilk erkek ile,BABAM ile dans ederken ne durumda olacağım tahmin bile edemiyorum.. Çok harika bir seçim olmuş,saol Cicim..
İşte o müthiş sözler ve şarkı..

Şimdi sana dair herşeyi kaybettim..
Yeni bir şeye başlamak istediğini söylüyorsun
ve kalbimi kırıyor terkedişin..
Bebeğim üzülüyorum,
ama ayrılmak istiyorsan kendine iyi bak..
Umarım dayanacak bir sürü güzel şeyin olur,
ama sonra bir çok güzel şey kötüye dönebilir..

Bebeğim, bebeğim, bu vahşi bir dünya,
çok zor sadece bir gülümsemeyle geçmek..
Bebeğim, bebeğim, bu vahşi bir dünya..
Seni hep bir kız çocuğu gibi hatırlayacağım..

Biliyorsun ne çok gördüm dünyanın yapabileceklerini,
ve bu kalbimi kırıyor yine,
çünkü seni asla üzgün bir kız olarak görmek istemem..
Kötü bir kız olma,
ama ayrılmak istiyorsan kendine iyi bak..
Umarım bir çok iyi dostun olur oralarda,
ama pek çok kötünün olduğunu da hatırla ve dikkatli ol..

Bebeğim seni seviyorum..
Umarım bir çok iyi dostun olur oralarda,
ama pek çok kötünün olduğunu da hatırla ve dikkatli ol..


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder