13 Mart 2013 Çarşamba

aYnEn dEvAm..

Diyete başladığımı yazmıştım ama tabi ki lafta kalmadı :) Çünkü 5 ay kadar bi vaktim kaldı.. Eski formuma ulaşmam lazım :(
Aslında öle sıkıcı diyet listeleri gibi sıkı bir diyet yapmıyorum,yapamam da zaten.. Sadece hayatımdan en'leri çıkardım. En sevdiğim yemek pilav.. Yerken en mutlu hissettiğim pastalar.. :) Falan filan..
Birde en önemlisi akşam yemiyorum. Yani sadece çorba ve salata..
Fakat yapamadığım en önemli birşey var hareket :( Bütün gün işte oturuyorum. Evet vücut olarak yorulmuyorum fakat kafa yorgunluğu inanılmaz bitkin düşürüyor. Birde demir eksikliği olunca tabi ;) Hareket falan olmuyor. Bu yüzden istediğim gibi hızlı kilo veremiyorum.. :(  Biraz tez canlıyım ya :)
Sürekli tartı üzerindeyim ve aynen aşağıdaki gibi :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder