27 Ağustos 2013 Salı

Davetiyemissssss

Davetiye için hiç uğraşmadım desem yalan olur.. 
Eminönünü ve Kadıköyü talan ettim.. İnternetten sürekli model araştırdım. Biara kendim tasarlatıp yaptırmaya kalktım sonra gözümde büyüdü ve istediğim gibi olmazsa stresi yaşamak istemedim..
Kadıköydeki efes çarşısına 5-6 kere gittikten sonra modele karar verdim :) 
Tabiki bu kadar araştırmaya aklımda ince detaylar vardı. Bir kere mutlaka kurdelesi olsun istiyordum. Çünkü sanki hediye paketi gibi oluyor çok şık duruyor davetiyede.. Basit bir kağıt olmaktan kurtarıyor.. 
Ve uzun ince davetiyeleri çok seviyordum.. Çok şükür ki tam aradığımı da buldum :)
Davetiye yazım hep özel olsun istiyordum. İnsanın en yakın arkadaşı metin yazarı olunca :) Tam istediğim gibi özel ve çok güzel bir yazı oldu.. 
Merveciğimin bilerek yazmadığı ''Masal'' kelimesinin de anlamı ayrı tabi.. :)





Tabi ki davetli listesi hazırlamak şart ! 
Böle özel günlerde sevdiklerini unutmak tam bir facia :)




2 yorum:

  1. Bilerek yazdım bi kere masalııııı, bilmez olur muyum hiç :D bu alternatifin esprisi oydu ;))

    YanıtlaSil