21 Şubat 2013 Perşembe

Offf offff..


Farkettim de çok az vaktim kalmış zayıflamak için :(
Cicimin de gazıyla yeniden başladım diyete.. Dolayısıyla şuan hayattan zevk almıyorum :)
Masamın üzerinde şuan kuru kayısı,beyaz leblebi,meyve.. diyete dair ne ararsanız var.. Amaç eve gidince akşam çok yememek :) ee tabi birazda sıkıntıdan masa başında sürekli yemek isteyince mideee..
Tabii ki suyumu da yanımdan ayırmıyorum.. Su en güzel silah zaten kilo vermek için..
Akşamları çorba salata en güzel yöntem. Ay buarada dün azkalsın evi yakıyordum.. Çorbanın altını açık unutmuşum ve dayımlara gittik. Eve geldiğimizde evi duman kaplamıştı.. Tencerenin kapağı bile erimiş :( İyki daha fazla geç kalmadık.. Sabah kalktığımda hala aynı koku eve vardı :( Evi yakmadan diyet devam eder umarım :)
Bakalım ne kadar sürecek.. Ama sanırsam bu sefer sürmek zorunda yoksa gelinlik bulamayacağım..
Offff offf yine mi diyet.. !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder